Content
پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. پس از طی مراحل ذکر شده ، وارد صفحه ی تایید صحت اطلاعات خواهید شد.در این مرحله می بایست گزینه ی تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز را انتخاب کنید. در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید.
آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند. در ادامه با نحوه ورود به سایت ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آشنا می شویم. به این صورت که در شرکت مختلط سهامی برخی از شرکا، سهامدار و برخی دیگر شریک ضامن هستند.
منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود. در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، ثبت تغییرات شرکت تابعیت، شناسه ی ملی و… در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد.
هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد . هر گونه تغییر در موضوع شرکت در مجمع عمومی فوق العاده انجام می شود(مجمع عمومی فوق العاده تجمع سهامداران شرکت است که به دلیل انجام تغییرات گرد هم جمع می آیند و تصمیم گیری می کنند). در مجامع عمومی فوق العاده حضور حداقل نصف تعداد سهام داران کلی شرکت الزامی است. در این مجامع معمولا در مورد کاهش و افزایش سرمایه، تغییر در اساسنامه و انحلال شرکت صحبت و تصمیم گیری می شود. _دقت نکردن در انتخاب نوع شرکت و عدم تطابق عنوان صورتجلسه انتخابی در سامانه.
با ثبت نمودن شرکت کلیه فعالیت های شما به صورت رسمی و در چهارچوب قانون انجام می شود.و از سوء استفاده های اشخاص متخلف جلوگیری می نماید. اگر قصد ایجاد شرکتی را دارید بهتر است پیش از شروع فعالیت خود و برای قانونی انجام شدن فعالیتتان آن را ثبت نمایید.زیرا در صورت ثبت شرکت می توانید از مزایای ثبت مثل حمایت های دولتی و تسهیلات مالی و وام های بانکی برخوردار شوید .همچنین راحت تر می توانید در مزایده ها و مناقصات شرکت نمایید. اکثر تنظیمات صورتجلسه شرکتها و تغییرات آن شامل تغییر در اساسنامه… … عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و هیئت مدیره برای هر یک از پذیرش جداگانه بگیرند. در حالتی دیگر این احتمال وجود دارد که صورتجلسه شرکت تایید نگردد که با دریافت پیام مردود بودن صورتجلسه مواجه خواهید شد.
آیا اخذ کد اقتصادی پس از ثبت شرکت اجباری می باشد و پلمپ دفاتر چیست ؟
مجامع فوق العاده و صورت جلسه های نوشته شده در آن ها زمانی دارای وجاهت قانونی برای ثبت و اجرا هستند که حداقل به رای موافق دو سوم افراد حاضر در جلسه رسیده باشند. ادب، ارایه خدمات در فضای مجازی را به عنوان راهبرد اصلی برای بهینه سازی فرایندها و تسریع و تسهیل خدمات برای متقاضیان و حرکت به سمت مکانیزاسیون کامل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری برشمرد. هر سال؛ می بایست سال قبل از آن و پیش از آغاز سال مالی جدید ؛ به دریافت آن مبادرت ورزید. حتی اگر آن دفتر خالی و سفید باشد و فعالیتی در آن درج نشده باشد. بنابراین امکان هیچ گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.
ب – شرکت ملی نفت ایران و اعضای کنسرسیوم حداکثر تا سی و یکم مارس هر سال کلیه اطلاعات مربوطه و مطالب مؤید آنها را که حسابداران خبرهبرای محاسبات خود بر طبق روشهای مقرر در بخشهای دوم و پنجم جداول ۳ این قرارداد لازم دارند به آنها خواهند داد. نیز سمت وی در شعبه شرکت مشخص می شود ” سمت شخص ” فهرست نیز بر ” شعبه شرکت ” . ـ تقویم سهم الشرکه غیر نقدی در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکاء صورت می گیرد شرکاء دراین خصوص دارای مسئولیت می باشند .
در گذشته کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت و … به صورت حضوری انجام می گرفت ، چنانچه همین امر سبب هدر رفتن هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان می شد . موضوع شرکت بیانگر هدف و حوزه فعالیت شرکت می باشد که باید جهت روشن نمودن وظایف و اختیارات اعضاء در اساسنامه به طور کامل قید شود، بر این اساس هیئت مدیره شرکت نمی توانند سرمایه شرکت را در فعالیت هایی خارج از موضوع موجود در اساسنامه بکار ببرند. تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص. معمولا روند رسیدگی به پرونده طی بیست 10 روز کاری انجام می شود. پس از آن شما مستلزم پرداخت هزینه های مربوطه و پرداخت هزینه چاپ و انتشار تغییرات در روزنامه رسمی شرکت خواهید بود. همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد.
میزان سرمایه مورد نظر برای تاسیس شرکت و سهام مالیاتی را تعیین نمایید ،برای این بخش به یاد داشته باشید که باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند ثبت شرکت از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند. در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد. در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند.
پذیرش پرستار در عمان
اساسنامه نیز متناسب با نوع شرکت ماده های مشخصی دارد که در صورت نیاز باید اصلاح گردد . هم چنین میزان سهام ، سهامداران را نیز با توجه به میزان سرمایه باید تعیین کنید . با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند . انتخاب نام شرکت از موارد و ضوابط متعددی پیروی می کند که باید رعایت گردد تا مورد قبول کارشناسان واقع گردد . در این بخش هر آنچه که باید در رابطه با تعیین نام شرکت ها ، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های آن بدانید ، عنوان شده است . در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند.
- در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد .
- نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند.
- همچنین در صورت رد دفاتر قانونی این جریمه به 10 درصد کاهش می یابد.
- در مرحله ی بعد اسامی بقیه اعضاء هیات مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن ها نظیر نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد و …وارد نمایید و در انتها با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد مرحله ی بعد شوید.
- در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید.
سامانه جامع ثبت شرکتها- اداره ثبت شرکتها – مشاوره-وکالت-ثبت شرکت سفارش … جامع ثبت تغییرات ) می توانید فایل راهنمای پذیرش ثبت تغییرات را داشته باشید . ادب؛ ارائه خدمات در فضای مجازی را به عنوان راهبرد اصلی جهت بهینه سازی فرایندها و تسریع و تسهیل خدمات برای متقاضیان و حرکت به سمت مکانیزاسیون کامل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری برشمرد. قبل از فعالیت سامانه پذیرش صورتجلسه تغییرات شرکتها و مؤسسات غیرتجاری روزانه بیش از seven hundred درخواست و مراجعه حضوری به این اداره کل صورت می گرفت که با راه اندازی این سامانه این تعداد از مراجعات به نحو چشمگیری کاهش یافته است.
پذیرش ماده 477
، سامانه ای است که از سوی سازمان اسناد و املاک کشور به منظور تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری راه اندازی شده است. در این سامانه، امکان استفاده از خدمات مختلف برای تاسیس شرکت ها وجود دارد. در این وضعیت با مراجعه به این بخش از سایت تمامی موارد مندرج در صورتجلسه من جمله تاریخ جلسه ، نوع تصمیم و دیگر اطلاعات مورد نیاز را در سامانه تکمیل نموده و در انتها ، رسید پذیرش به همراه مدارک در پوشه مخصوصی به اداره تسلیم می گردد که مراحل بعدی را طی کند و در انتها به صدور آگهی ختم شود .
در صورتی که صورتجلسات ارسالی نیاز به رفع نقض باشد ، برای شما ارسال می شود و در غیر این صورت اگر مورد تایید باشد ، صورتجلسه تایید شده برای صدور آگهی به روزنامه رسمی ارسال می شود . قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد . به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید. ثبت برند همراز با بیش از سی سال سابقه، ارائه کننده خدمات ثبت شرکت در ایران و خارج از ایران می باشد که خط و مشی خود را بر ارائه خدمات ثبتی با سریعترین زمان ممکن و کسب رضایت مشتریان را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است. بعد از تایید نام ، تمامی اوراق باید توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران امضاء شود و به اداره ارسال گردد ، درصورتی که مشکلی نداشته باشد ، آگهی خواهد شد .
لازم به ذکر است اطلاعات خواسته شده جهت ورود به صفحه ثبت نام شامل موارد زیر می باشد. پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت. دفتر کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند.