چگونه اسم و آدرس مغازه یا شرکت خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟

یعنی به این شکل عمل کنید که یکی از ویژگی‌های نام، به کسب و کارتان ارتباط داشته باشد. همان‌طور که در مقدمه هم مطرح شد، صرفا اسم کسب و کار قرار نیست موفقیت شما را تضمین کند. و طبیعتا مدل کسب و کار و برنامه بازاریابی شما اهمیت اصلی را دارد. ولی اسم به‌عنوان نماینده کسب و کار شما بهتر است سه ویژگی زیر را داشته باشد. شرکت‌های بزرگ هم ممکن است پس گذر زمانی تصمیم بگیرند که نام کسب و کار خود را عوض کنند.

اسم برای کار

روشی که بتوانند بدون تحمیل هزینه چشمگیر، کسب و کارشان را توسعه و رونق بدهند. از نمونه اسم برند ایرانی مرکب می‌توان شوکوپارس، نامی نو، پارس خزر و غیره را مثال زد. اسم برند برای کسب و کار می‌تواند استعاره‌ای یک مکان خاص باشد. مثلاً آب معدنی دماوند یا لبنیات هراز که به محل قرار گیری و تهیه محصولات اش در اسم برند خود اشاره کرده‌اند.

پاسخ این است که بین اسم تجاری و اسم و برند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در واقع اسم تجاری اسم خاصی است که با مخاطب با شنیدن آن باید هویت شرکت مشخص شود. اگر میشه چون به ایمیلم کمتر دسترسی دارم یک نمونه اسم مناسب به واتس آپ خودم به شماره ………………..ارسال بفرمایید. سلام من یدونه اسم واسه شرکت حسابداری میخواستم میشه کمکم کنید ممنون. اگر کلمه آرتانا فارسی باشد ، اسامی که داده بودی را می توان به عنوان اسم شرکت تان انتخاب کنید .

تعیین نام تخصصی برای شرکت ها

به همین خاطر این نکته را مدنظر داشته باشید که شاید روزی اسم کسب و کار شما عوض شود. سازنده نام تجاری Namesemith با ارائه پیشنهاد­های مناسب شما را در امر انتخاب نام مناسب شرکت یاری می­کند. ابزار Business Name Generator با استفاده از این ابزار تنها با وارد کردن کلمه یا کلماتی لیستی از نام­های تجاری ممکن برایتان تولید و نمایش داده می­شود. این ابزار همچنین شناسایی نام­های دامنه برای نام هر کسب و کار را ممکن و مشخص می­سازد.

یکی از نام های تقریباً پیچیده با لوگوی عجیب و غریب می باشد که رتبه sixty four را در بین a hundred برند برتر دنیا دارا می باشد و درآمدی برابر با 19 میلیارد دلار را دارا می باشد. البته استارباکس نام شخصیت پری دریایی در رمان موبی دیک، نهنگ سفید می باشد که این پیگیری ثبت تغییرات شرکت نام در کنار لوگوی پری دریایی نیز بی تاثیر در موفقیت و به یاد ماندن نام این شرکت نمی باشد. برخی نام های تجاری هستند که مانند پوما کوتاه و ساده نبوده اما بسیار موفق هستند. البته می توان آن ها را به عنوان استثنا بیام کرد زیرا بیشتر برندهای موفق نام های کوتاه اما پر معنی دارند.

  • که اینگونه پروژه ها با نام و لوگوی شرکت متناسب نمی باشد.
  • یکی از مهمترین مراحل در برند سازی طراحی اسم برند است.
  • چالش بیشتر کارآفرین ها در شروع کار انتخاب یک نام تجاری قویه که برند یک به شکلی خلاقانه ای مشکل را حل کرده.
  • برای این کار نیازی به داشتن لوگو نمی‌باشد ولی کم کم باید به فکر استخدام یک طراح حرفه‌ای باشید.
  • از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند.
  • به هر حال سعی کنید اسمی انتخاب کنید که نوشتار ثابتی داشته باشد و به‌ راحتی در ذهن مخاطب باقی بماند.

هنگام انتخاب نام شرکت دقت کنید نام­هایی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارند قابل قبول نیستند. ماشین های آهو بیابان و سیمرغ که در ایران تولید می شدند که تولید شرکت پارس خودرو بودند. اگر تا این‌جای کار مشکلات قانونی را حل کرده‌اید می‌توانید سرغ مرحله‌ی تست نام برند بروید. برای مثال شرکت‌های تولید کننده نوشابه انرژی‌زا همگی سعی می‌کنند از مفهوم قدرت‌مند بودن استفاده می‌کنند. برای مثال مانستر (هیولا)، ردبول (گاو قرمز)، راک‌استار (ستاره‌ی راک)، برن (سوختن) و بیگ بیر (خرس بزرگ) همگی در حال استفاده از مفهوم قدرت‌مند هستند. به نظر شما نام شرکت فراوری خاک صنعتی (شرکت پارس نوین پودر آسیا) مناسب می باشد.

سلام خسته نباشید.ببخشید امکان داره به من کمک کنید برای برند محصولات چرم چه نامی انتخاب کنم که تک و خاص باشه.ممنون میشم کمکم کنید. سلام و خسته نباشید.من به همراه دو خانم دیگر تصمیم به کار تولید محصولات لبنی کاملا سنتی هستیم .ممنون میشم ما را در انتخاب یک اسم زیبا و مناسب یاری کنید. برای دریافت ایده برای اسم شرکت، می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید. برای مثال مشورت با اطرافیان می تواند یک راه کار عالی برای دریافت ایده برای اسم شرکت باشد. اطرافیان شما با پیشنهاد کردن اسامی مورد نظر خود می توانند به شما کمک کنند که با دیدگاه روشن تری در رابطه انتخاب اسامی عمل کنید.

این افراد می‌توانند به شما استراتژی‌هایی را معرفی کنند که در روند رشد شما تایر زیادی خواهند گذاشت. استفاده صحیح از فرصت‌ها می‌تواند یک تجارت را از شکست یا ورشکستگی نجات دهد. اسم مغازه باید معنی و مفهوم خوبی داشته باشد و حتی باعث افزایش اعتماد به نفس مشتری بشود. ایالات متحده دارای بزرگترین و پیچیده ترین اقتصاد در جهان، پیشرو در حمایت از مشاغل آینده دار با سرمایه کلان است، بنابراین بهشتی برای شرکتهای استارتاپ و فناوری است. ایالات متحده مکان مناسبی برای شرکت هایی است که هدف آنها رشد سریع و تسخیر جهان است.

از تلاش‌هاش شبانه روزی مدیران گرفته تا انتخاب صحیح یک اسم برای آن برند و یا شرکت. پس باید در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت شاید در نگاه اول مهم نباشد اما در موفقیت یک برند نقش ویژه‌ای دارد. یکی از مهمترین خدمات ثبت شرکت دیاکو، مشاوره و راهنمایی در خصوص انتخاب نام شرکت می ثبت شرکت باشد ، شما اگر از مشتریان ما باشید می توانید از این خدمات بهره مند شوید . آنچه مهمه کیفیت محصول و خدمات هست و پس از اون وقت و هزینه‌ای که صرف برندینگ می‌کنید. ولی باید این اصل را در نظر داشته باشید که یک محصول با کیفیت با نام مناسب هزینه کمتری برای تبلیغات و برندینگ نیاز داره.

انتخاب اسم شرکت

و از همه‌چیز مهم‌تر، اینکه اسم اهمیت دارد، اما یک اسم دلیل موفق شدن و یا موفق نشدن شما نیست. برای مثال شرکتی در ابعاد فیس‌بوک هم به تازگی نام شرکت اصلی خود را به متا تغییر داد. متا در واقع نام شرکت مادر سرویس‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و… است. از حرف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف استفاده نشده باشد، همچنین از ترکیب چند حرف استفاده نشود.

با این کار مجبور بود همیشه کتاب بفروشد؛ بنابراین از نام هایی مثل “لباس های عروس شهرِ…” استفاده نکنید زیرا با این انتخاب، مرز تجارت خود را به آن شهر و آن محصول محدود می کنید. نام برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکتتان که جوهره برند شما می‌باشد، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آنان ارتباط برقرار کند. بنده چند پیشنهاد برای شما دارم، برای انتخاب نام عطر فروشی میتواند از اسامی گلها، اسامی برند عطر و ادکلن معروف و یا اسامی دختران استفاده کنید. بسیاری از صاحبان کسب وکار می دانند که اسم شرکتشان مشکل دارد .

اسم برند و شرکت شما باید انتقال دهنده‌ی تجربه، ارزش و همچنین برتری کسب و کار شما باشد. به علت انتخاب نام نامناسب در شروع بعضی کسب و کارها، بسیاری از شرکت‌ها و برندها در ادامه‌ی توسعه ایده کسب و کار خود ضررهای بسیار زیادی را محتمل شده‌اند. درحقیقت هزینه‌های برندسازی مجدد برای یک نام و نشان جدید بسیار زیاد است.

با خط زدن مواردی که کمترین ارتباط را با کسب و کار شما دارند، به اسم‌هایی برسید که می‌توانید بین آن‌ها و موضوع کسب و کارتان رابطه‌ای ایجاد ثبت برند تجاری کنید. سپس برای مثال از بین ۵ اسم نهایی لیست نظر افراد دیگر را بپرسید. تا با سلیقه‌های مختلف، محبوبیت اسم‌های لیست خود را متوجه شوید.