انتخاب اسم شرکت و فروشگاه نمونه اسم های شیک برای نام تجاری شرکت

همیشه به این فکر کنید که ممکن است زمانی محصولات‌تان را به سراسر جهان عرضه کنید یا تنوع محصولات‌تان را گسترش دهید. این روزها هیچ شرکتی بدون داشتن یک سایت نمی‌تواند اعتماد عمومی را جلب کند. حتما قبل از ثبت اسم برند، مطمئن شوید که دامنه اینترنتی نام انتخابی شما آزاد است و می‌توانید آن را برای برندتان خریداری کنید. از طرف دیگر، برای ثبت قانونی نام شرکت هم ممکن است بایدها و نبایدهایی وجود داشته باشد که باید آنها را بررسی کنید. ترجیحا سعی کنید دو یا سه نام مختلف انتخاب کنید تا در صورتی که یکی از نام‌ها با مشکل ثبت دامنه یا ثبت قانونی مواجه شد، انتخاب‌های دیگری در دسترس‌تان باشد. و- در مورد تاسیس شرکتهای تعاونی در مرحله نهائی اینگونه پرونده ها به قسمت تعیین نام فرستاده می شود که در این قسمت نام شرکت تعاونی و شماره ثبت و تاریخ ثبت آنها در دفاتر مربوطه وارد و به قسمت بایگانی شدن فرستاده می شود.

اسم های برند

این شرکت، با نشان کروکودیل سبز، که در طرح لوگوی آن است، شناخته می‌شود. نشان کروکودیل از نام مستعار بنیانگذار شرکت، رنه لاکست، گرفته شده‌است، که این نام، بدلیل سرسخت بودن، به وی اطلاق می‌شد. همچنین بعلت دارا بودن طراحان و لباس‌های شب رسمی و پوشاک متناسب با فصل، دارای اعتبار بیشتری نیز می‌باشد. مخفف نام ها مانند () و یادتان باشد اگر نام برند شما انگلیسی باشد باید از حروف بزرگ استفاده کنید. نام تجاری شما باید به نحوی انتخاب شود که سایرین نتوانند از آن نام استفاده کنند.

۱۵٫ اسم‌های تکراری

خاص بودن نام برند تاثیر به سزایی در تبلیغات شما دارد چنانچه متمایز بودن نام انتخابی مسئله بسیار اساسی است که نباید آن را نادیده گرفت . نام انتخابی باید ساده و صریح باشد چنانچه دشوار بودن تلفظ ، نوشتار می تواند تأثیر منفی در فروش ، تبلیغات و به یاد ماندن آن در حافظه مشتریان داشته باشد . اسامی و عناوینی که باعث فریب اذهان عمومی ثبت شرکت در تهران و سایرین شود نیز به عنوان یک نام تجاری نمی تواند به ثبت برسد . نام برند نباید موجب گمراهی و به اشتباه افتادن مشتریان آن محصول یا خدمت در طبقه مربوطه گردد . تعلام اولیه حدود ۴۵ روز می باشد تا آگهی اول و بعد از این ۴۵ روز ، ۳۰ روز برای آگهی دوم زمان می برد و برای آگهی سوم ، ۳۰ روز بعد از آگهی دوم یعنی حدود ۱۰۵ روز در مجموع.

برای انتخاب اسم ایرانی از بین نام های قابل ثبت برای برند بهتر است همین الان با کارشناسان ایلیا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها در این راه بهره ببرید. Chanel برند مد معروف با آیکون کوکو Chanel است و بعنوان ظریف ترین و شیک ترین برند در مد لباس زنانه در نظر گرفته می شود. Chanel تولید بالایی در کالاهای لوکس ، عطر ، لباس و لوازم آرایشی و خیلی چیزهای دیگر دارد. اغراق نیست اگر بگویم که برند Chanel یکی از برند های شناخته شده در سراسر جهان است.

ثبت بین‌المللی برند تحت کنوانسیون مادرید بسیار آسان است و ایران نیز به عضویت آن درآمده است. بنابراین ممکن است در آینده بخواهید کسب‌وکار خود را گسترش دهید و به بازار دیگر کشورهای دنیا نیز فکر کنید. تلفظ‌های دشوار و تعداد کاراکترهای زیاد سبب می‌شود که اسم برند شما در یادها نماند و حتی نتوان آنها را در گوگل یا شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد.

صنعت مد و پوشاک،‌ یکی از پر رونق‌ترین صنایع قرن بیست‌و‌یکم به شمار می‌رود و این رونق چند سالی است که به کشور خودمان هم رسیده است. برندهای پوشاک بزرگ و کوچکی در ایران مشغول به فعالیت هستند که هر یک نیاز بخشی از جامعه را تامین می‌کنند ثبت برند تجاری و در بخش‌های لباس، کیف و کفش،‌ پوشاک ورزشی و اکسسوری محصولاتشان را ارائه می‌دهند. یک سایت انتخاب اسم برند به خوبی از تمامی ویژگی‌هایی که یک اسم برند باید داشته باشد اطلاع دارد و نام برند را مطابق با این ویژگی‌ها انتخاب می‌کند.

راهکار اولی که ما بارهای بار در مقالات قبلی هم روی آن تاکید نموده‌ایم مالکیت یک برند علاوه بر نام تجاری شرکت است. پس از آن که از تکراری و مشابه نبودن نام برند درخواستی از طریق جست و جو در سامانه علائم تجاری اطمینان حاصل کردید با مراجعه به سامانه مذکور ، اقدام به تکمیل اطلاعات و تعیین میزان سهام مالکین و … می نمایید . اگر به درستی نام برند خود را انتخاب نمایید ، مشتریان را به صورت انحصاری مختص به محصول خود خواهید کرد . همچنین می‌دانید که توییتر از سروصدای گنچشک‌ها الهام گرفته است که در لوگوی خود نیز از آن استفاده کرده است.

  • صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که به‌منظور خوشامدگویی به مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شده‌اند.
  • در آخر از میان تمام آن‌ها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید.
  • مک کارتی از سال ۲۰۰۳ تولید ادکلن را نیز به مجموعه تولیدات خود افزود.
  • استفاده از اسم های شعار گونه مانند اولین، تلاش، میلیونرها و… خودداری کنید.

در صورت نیاز به مشاوره در خصوصثبت برند و انتخاب اسم برند، با مؤسسه ثبت مهر تماس بگیرید. یک نام خوب باید منحصر بفرد بوده و به آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری در آینده شود؛ پس در این مورد نهایت دقت را بفرمایید. تغییرات شرکت انتخاب اصولی نام برند یکی از اقدامات ضروری هنگام ارائه محصولات یا خدمات به بازار است. انتخاب عنوان‌هایی که صرفاً به نظر شما زیبا هستند یا توصیفی ظاهری از تولیدات شما می‌دهند برای این منظور کافی نیست.

برای انجام این‌کار، برند باید با عقاید و سلایق مخاطبان سازگار بوده و آن‌ها را به چالش بکشد. برند باید موجب افکندن هویت کسب و کار در ذهن مخاطبان باشد. با این نام برند شما را میشناسند، سمت شما جذب میشوند و مشتری‌تان میشوند. اگر در انتخاب اسم برند عجله کنید، فرصتی برای پشیمانی و جبران نیست.

چکیده‌ای از این مقاله را در ویدیو زیر برایتان توضیح داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ویدیو زیر را نگاه کنید. با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید.

۱۳ برند لباس زنانه لویی ویتون Louis Vuitton

همان‌طور که می‌دانید ثبت برند به صورت قانونی، اصول و قوانینی دارد که اگر انتخاب اسم برندتان با توجه به این اصول صورت بگیرد در وقت و هزینه‌ای که باید برای ثبت برند بکنید بسیار صرفه جویی خواهد شد. در ادامه از تجربه شخصی خود از انتخاب یک سایت انتخاب اسم برند خواهم گفت. انتخاب اسم برای برند با وجود اسم‌های تجاری زیاد، باعث شده است تا برخی از شرکت‌ها اسم خود را اختراع کنند. اسم‌های اختراع شده می‌توانند بسیار قدرتمند و منحصربه‌فرد باشند.

اسم‌ها می‌توانند به شش دسته تقسیم شوند و تقریباً هر نام تجاری در جهان در یکی از این ۶ دسته قرار می‌گیرد که در زیر هر کدام را به صورت مختصر توضیح داده‌ایم. توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا و شکیل برای برند بسیار حائز اهمیت است. تلفظ اسم تجاری و به خاطر سپردن آن باید برای کاربران امری راحت باشد. در این قسمت به چند نمونه از اسامی قابل انتخاب برای برند اشاره می کنیم . مخصوصا وقتی یک برند موفق می‌شود افراد بسیاری شروع به کلون سازی از اسم و رسم آن می‌کنند پس ریسک این موضوع را هم بهتره درنظر بگیری.

مدل ست های تابستانی برای آقایان خوش تیپ

اولی یعنی جستجوی اطلاعات، دومی یعنی تمام وب و در آخر گوگل هیچ معنای خاصی ندارد و کلمه ابداعی است. اسم کسب‌وکار شما فقط به این معنا نیست که مردم، شرکت شما را چگونه تعریف می‌کنند. بلکه این فرصتی است که بتوانید خود را از رقبا متمایز کنید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و مراحل اولیه شناخته شدن برند خود را آغاز کنید. ارتباط مفهومی،استفاده از کلمات محلی،ایجاد کلمه جدید، استفاده از نام موسس ، بهره مندی از ریتم و تلفیق کلمات از سری ملاک های انتخاب اسم می باشد.

تبلیغات پرهزینه و گسترده نمی‌تواند ضعف برند کسب و کار را پوشش دهد، بلکه فقط صرفه هزینه و وقت بی‌خود می‌باشد. درک آنچه برند شما را منحصر به فرد می کند، کلید یافتن نام تجاری مناسب شما است. هویت بنیادین برند شما مطمئناً یکی از مواردی است که شما را منحصر به فرد می کند.